Forum

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoudt mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Willem Horstman zoon van Lambertus x Jantje Olijve

Willem Horstman zoon van Lambertus x Jantje Olijve 3 jaren 2 weken geleden #2367

Een speld in een hooiberg, Willem geb.05-01-1875 Smilde gehuwd met Gooitske vd.Weide
Laatst bekende woonplaats Veenoord gem. Sleen bij geboorte kinderen was hij afwezig en onbekend waar hij verbleef,een dochter vertelde mij dat hij in Duitsland werkte en daar waarschijnlijk ook een vrouw had dit was plm.1913 en eigen vrouw met kinderen onverzorgd achterliet en door de kerk verzorgd werden en zodoende over het land verspreid werden in pleeggezinnen
Willem is hoogst waarschijnlijk armlastig gestorven in Duitsland/ Nederland en Marrechausee bij familie kwam vragen om hem te verzorgen en zoon Jan die in Overijssel woonde hem begraven heeft waar en wanneer weet ik niet.
Hoe kom ik aan een aanknopingspunt.

m.v groet Albert
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Willem Horstman zoon van Lambertus x Jantje Olijve 3 jaren 2 weken geleden #2371

• Margaret
  • Margaret's Profielfoto
  • Afwezig
  • expert
  • Ontvangen bedankjes 4
Dag Albert,

Ook ik heb het overlijden en begraven van Willem Horstman niet gevonden.

Wel zijn huwelijk met Gooitske van der/den Weide op 25-02-1896 te Emmen.
Ik heb tussen 1896 en 1912 6 kinderen gevonden: Jantje, Jan, Hendrik, Grietjes, Johanna en Geertje. Geboren te Emmen/Sleen.

Ook het overlijden van Gooitske 15-02-1922 te Veenoord (Sleen), 46 jaar, akte 17. Er staat dat ze gehuwd was met Willem Horstman. Dus er is geen officiele scheiding geweest lijkt het.

Hierbij de link:

alledrenten.nl/zoeken/?f%5Bs%5D%5B35%5D=...url=zoeken&s=42&sd=a

Sorry voor de lange link, ik hoop dat het werkt. Anders even via alledrenten kijken.

Margaret
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
  • Pagina:
  • 1
Tiijd voor maken pagina: 0.165 seconden
Gemaakt door Kunena